مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته و آلگری یک دنیا با هم فرق دارند!

کونته و آلگری یک دنیا با هم فرق دارند!

گالئونه مشاور ماسیمیلیانو آلگری، در گفت و گو با رادیو 24 به تشریح تفاوت های این دو مربی پرداخت، این دو نفر در طول این دو فصل بارها و بارها توسط کارشناسان و هواداران مقایسه شدند و طرفداران خاص خودشان را دارند:

 

اگر در دنیا دو مربی باشند که دو قطب کاملا متفاوت تلقی شوند، آلگری و کونته هستند. برای شما یک مثال می زنم: ما (ایتالیا) برابر اسپانیا در اودینه واقعا خوب بازی کردیم، بعد به آلمان رفتیم و 4‐1 باختیم. روز بعد آنالیز فنی کونته این بود که در این سطح باید عزم بیشتری داشته باشیم. من می گویم «سرسختی حقیقی» اسم یک فیلم بوده و قبلا ساخته شده است! آلگری هرگز در مورد سرسختی صحبت نمی کند، الگری در مورد انتخاب پاس ها، بهترین تکنیک های دفاعی و به طور خلاصه در مورد فوتبال صحبت می کند، کونته اما، در مورد سرسختی صحبت می کند. در حقیقت کونته در ایتالیا قهرمان شد و در اروپا هیچ وقت چیزی برنده نشد. آنها در مقابل گالاتاسرایی حذف شدند که هرگز یک حلبی هم نبرده است (!) ، و همچنین مقابل یک تیم دانمارکی (کوپنهاگن) که هرگز چیزی فتح نکرده متوقف شدند، انها حتی لیگ اروپا را هم نبردند و به بنفیکا باختند.

 

او افزود:

 

تنها وقتی که مکس آلگری آمد توانستند به فینال لیگ قهرمانان برسند و متاسفانه امسال، مکس برای اولین بار در زندگی اش (مقابل بایرن) ، بازیخوانی را به درستی انجام نداد و یوونتوس بعد از اینکه در مونیخ یک شاهکار خلق کرد، نتوانست در نهایت پیروز شود و از تکرار فینال بازماند. کار کونته هیچ ربطی به کار الگری ندارد، امسال واقعا شاهکار بود. کونته نماینده ی ارزش های معمولِ یوونتوس در این 3 سال بوده است. او عزم، اراده، حرفه ای گری مخصوص یوونتوس به عنوان یک باشگاه را به منصه ی ظهور گذاشت. اما وقتی در مورد فوتبال صحبت می کنیم، اگر کونته و آلگری را مقایسه کنیم … آنها کاملا متفاوتند، از لحاظ فنی کاملا متفاوتند.

 

سپس از او پرسیدند که آیا اعتقاد دارد که آلگری می تواند سال بعد لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند یا نه:

 

یوونتوس واقعا برای فتح لیگ قهرمانان چیز زیادی کم ندارد، امسال بسیار محتمل بود، چرا که تیم های باقی مانده آنهایی بودند که آلگری قبلا از پسشان برآمده بود، مثل سیتی، رئال و اتلتیکو. متاسفانه آن ده دقیقه در مونیح همه چیز را نابود کرد، با این حال یووه نشان داد که چه تیم فوق العاده ایست، آنها سال گذشته به فینال رسیدند و امسال هم به تکرار فینال نزدیک شدند. با این حال برای کسب این جام باید بروند و چند بازیکن بخرند، من نام هایی نظیر گندوغان را شنیده ام، اما باید حتما در دو یا سه پست خود را تقویت کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: